Infúzna liečba vitamínom C: Aké sú jej výhody a pre koho je určená?

O významnej sile vitamínu C pre naše telo ste už určite počuli. Svoje miesto má vďaka svojim širokospektrálnym účinkom aj v kozmetike. Okrem toho, že nám dodáva energiu, bojujeproti mdlej pleti a pomáha spomaliť starnutie. Ako však plnohodnotne využiť silu vitamínu C? Pomocou infúznej liečby.

Vitamín C, známy aj ako kyselina askorbová, je ako silný antioxidant bez radikálov nevyhnutný pre rast a obnovu všetkých telesných tkanív. Vitamín C je absolútne nevyhnutný pre zdravé telo! Viaceré životne dôležité telesné funkcie, ako je imunitný systém, hojenie rán, vstrebávanie železa, udržiavanie kostí, chrupaviek a zubov, tvorba kolagénu - všetky tieto procesy si vyžadujú prítomnosť vitamínu C v tele.

Takzvané “céčko” sa v ľudskom tele prirodzene nenachádza, a preto je dôležité, aby ste podnikli správne kroky a uistili sa, že svojmu telu dodávate dostatočné množstvo tohto vitamínu.

Infúzna liečba vitamínu C ako revolučný spôsob

Málokto vie, že prijímanie vitamínu C orálne má obmedzenú účinnosť, pretože telo absorbuje len malé množstvo a zvyšok sa vylučuje.Infúzna liečba vitamínu C je rýchly a efektívny spôsob, ako dostať vitamín C priamo do vašej krvi, čo zabezpečuje 100 % absorpciu. To je oveľa efektívnejšie ako prijímanie vitamínu C orálne, kde je úroveň absorpcie len okolo 18-20%.Infúzna terapia vitamínom C zlepšuje zdravie pleti, zvyšujeprirodzenú tvorbu kolagénu, ktorý je nevyhnutný pre pevnosť a pružnosť kože, a zároveň chráni telo pred voľnými radikálmi a stresom. Vitamín C je totiž kľúčový antioxidant, ktorý pomáha chrániť naše telo pred voľnými radikálmi a zvýšiť odolnosť voči infekciám.Štúdie tiež ukázali, že vitamín C stimuluje imunitný systém, zlepšuje náladu a znižuje únavu.

Bezbolestná procedúra

Veľa žien sa často obáva bolesti spojenej s infúznou terapiou, ale na rozdiel od iných infúzií je táto procedúra pomerne bezbolestná. Procedúra, ktorú vykonávame aj na našej klinike je určená každému, kto pociťuje fyzickú psychický vyťaženosť, chronickú únavu či rôzne ochorenia. Takisto pomáha pri alergiách, autoimunitných ochoreniach či dokonca obezite a vysokom krvnom tlaku. Keďže vitamín C napomáha obnove buniek, infúzia sa odporúča aj pacientom pred operáciami alebo počas rekonvalenscencie. Infúzna liečbaje oveľa účinnejšia ako užívanie doplnkov stravy a z týchto dvoch spôsobov je funkčnejšia. Štúdie navyše odhalili, že dostatočné množstvo vitamínu C dodaného do tela môže pomôcť zničiť rakovinové bunky. Terapia taktiež znižuje vedľajšie účinky chemoterapie.

Aké sú ďalšie výhody infúzií?

Okrem iného, terapia pomáha aj pri hojení rán a modrín. Vitamín C pomáha pri syntéze dvoch veľmi dôležitých enzýmov v tele: lyzínu a prolínu. Tieto enzýmy pomáhajú pri hojení akýchkoľvek rán a zabezpečujú, aby naše spojivové tkanivá fungovali normálne.Ako antioxidant môže vitamín C pomôcť v boji proti chrípke a ďalším súvisiacim ochoreniam. Taktiež pomáha posilniť imunitný systém tým, že posilňuje organizmus v boji proti chorobám podobným chrípke.

Otestujte pozitívne účinky vitamínu C na vlastnej koži. Infúznu liečbu vitamínom C môžete podstúpiť na našej Facederma® klinike (objednávať sa môžete na tel.č. +421 918 392 666). Rozjasňujúce a depigmentačné účinky vitamínu C na pleť môžete vyskúšať prostredníctvom nášho Facederma® Bieliaceho a rozjasňujúceho séra.

124 views0 comments